Karijera Würth-Hrvatska d.o.o.

Tvrtka Würth-Hrvatska d.o.o. svoj uspjeh, rast i razvoj koji su vezani uz poslovne rezultate temelji na vrhunskoj kvaliteti usluga i promišljenoj poslovnoj politici. U skladu s navedenim, u našem smo poslovanju koncentrirani na nekoliko sljedećih ključnih aspekata vezano uz naše zaposlenike i njihov razvoj:

  1. selekcija
  2. integracija
  3. zadržavanje
  4. školovanje
  5. razvoj karijere.

Zaposliti prave ljude jedan je od najvećih izazova u upravljanju i razvoju poslovanja. Zapošljavanje novih djelatnika na nivou tvrtke temeljimo na unaprijed izrađenom strukturiranom planu zapošljavanja i postupka selekcije.

Puno pažnje posvećujemo integraciji novih zaposlenika prilikom uvođenja u posao na početku radnog odnosa kako bi im omogućili lakše i brže prilagođavanje u radnu sredinu te kako bi postavili temelje za dugoročno uspješnog i zadovoljnog, a samim tim i produktivnijeg zaposlenika. Nadalje, tvrtka Würth-Hrvatska d.o.o. puno ulaže u edukaciju i razvoj svojih zaposlenika.

Osim sveobuhvatne početne edukacije za nove komercijaliste, edukacija se u svrhu njihovog daljnjeg razvoja i usavršavanja provodi konstantno, ovisno o potrebama, zahtjevima tržišta te napretku u poslovanju.

Osim toga, ulažemo i u edukaciju ostalih zaposlenika, koji svojim radom i rezultatima pokazuju volju i ambiciju za daljnjim razvojem i napretkom. Edukacije održavamo unutar naše grupacije, a osim toga koristimo usluge vanjskih trenerskih i konzultantskih kuća. Također, za procjenu i razvoj naših zaposlenika primjenjujemo i Centre za procjenu (Assessment centre) koji nam omogućavaju prikupljanje cjelovitih i sveobuhvatnih informacija o potencijalnim kandidatima za određeno radno mjesto te procjenu funkcioniranja i uspješnosti u brojnim zadacima i situacijama koje se pojavljuju na konkretnom radnom mjestu.

Imamo puno pozitivnih primjera gdje su naši zaposlenici pokazali izniman trud i zalaganje te su svojom voljom i ambicioznošću već napredovali u karijeri koju i dalje razvijaju unutar tvrtke.

Sustavnim praćenjem i vrednovanjem rada, osluškivanjem potreba i očekivanja, jasnom komunikacijom i uvažavanjem sugestija povećavamo motiviranost svojih zaposlenika i potičemo ih na postizanje izvrsnih rezultata.