ZEBRA® Obećanje zadovoljstva

Würth-Hrvatska d.o.o. obećaje svojim kupcima ZEBRA® profesionalnog alata da imaju pravo ZEBRA® ručne alate kupljene preko Würth-Hrvatska d.o.o. distributivne mreže u Republici Hrvatskoj zamijeniti ili vratiti, neovisno od važećih zakonskih odredbi koje se odnose na zamjenu ili povrat robe, pod određenim uvjetima.

Za zamjenu ili povrat nije nužan tehnički nedostatak na proizvodu već je dovoljno da kupac nije zadovoljan svojim ZEBRA®  proizvodom.

Pravo zamjene ili povrata iz Obećanja zadovoljstva se isključuje ukoliko:

- ZEBRA® proizvod ima oštećenja ili znakove trošenja/habanja, koji su rezultat primjene koja odstupa od normalne namjene ili od opisa namjene od strane Würtha (npr. Upute za korištenje, Upute za uporabu i dr.)

- ZEBRA® proizvod ima oštećenja potrošnih dijelova mehanizma koji se ne smatraju osnovnim tijelom alata (npr. klizni kamen, opruga i poluge ili prstenovi prebacivanja smjera na čegrtaljkama i sl.)

- ZEBRA® proizvod ima značajke, koje se mogu pripisati popravcima ili ostalim zahvatima od strane neovlaštenih osoba, neprimjerenoj upotrebi kao npr. udarci ili druga mehanička, kemijska oštećenja koja nisu rezultat pravilne primjene ili neodržavanju alata prema pravilima struke (npr. ne podmazivanje gibljivih dijelova, jaka zaprljanost koja utjeće na funkcionalnost i sl.)

- ZEBRA®  proizvod nije kupljen izravno preko Würth-Hrvatska d.o.o.  prodajne mreže.

Ostali zahtjevi kupca prema Würth-Hrvatska d.o.o. koji proizlaze iz Obećanja zadovoljstva, posebno zahtjevi za odštetu, su isključeni.

Troškove dostave ZEBRA® proizvoda preuzima Würth-Hrvatska d.o.o..

Ukoliko Kupac želi zamijeniti ili vratiti ZEBRA® proizvod sukladno Obećanju zadovoljstva, dužan je o tome informirati Würth-Hrvatska d.o.o. preko ovlaštenog prodajnog predstavnika, preko Würthovih prodajnih salona ili telefonski na broj: 0800 2000 15.

Ovo Obećanje zadovoljstva podliježe pravu Republike Hrvatske i Općim uvjetima poslovanja Würth-Hrvatska d.o.o.